O nama

AIPK TRGOVINA d.o.o. tvrtka je srednje veličine idealna za organizaciju poslovanja, a po snazi zadovoljava sve potrebe svoje djelatnosti. Brzom prilagodljivošću i poznavanjem tržišta, tvrtka određuje svoju poziciju u odnosu na velika poduzeća.

AIPK TRGOVINA d.o.o. je poduzeće osnovano 1976. godine kao poslovna jedinica SOUR-a (Složena Organizacija Udruženog Rada) radi distribucije robe ostalih članica. Poduzeće se osamostaljuje 1989. godine, 1992. godine pretvara se u dioničko društvo, a 2000. godine postaje društvo s ograničenom odgovornošću. Godine 1996. AIPK TRGOVINA otvara svoj prvi robni centar. Tadašnja djelatnost poduzeća bila je maloprodaja i veleprodaja različitih kućanskih potrepština. Godine 2001. poduzeće proširuje svoju djelatnost na distribuciju roba te uvozi brand pod nazivom „Vitaminka“ iz susjedne Bosne i Hercegovine. AIPK TRGOVINA je kroz naredne godine zatvarala maloprodaju, a svoje poslovne planove usmjerila je na veleprodaju – distribuciju. Nedugo nakon uvoza branda „Vitaminka“, poduzeće započinje razvijati svoj vlastiti brand „MARI“. U početku je to bila nekolicina artikala, ali se s vremenom asortiman proširio. Godine 2004. poduzeće uvozi brand „Mikado“ iz Njemačke, koji je imao oko 80 artikala u prerađevinama od voća i povrća. Od 2008. godine poduzeće u ponudi ima preko 140 artikala pod markom „MARI“, pri čemu već gotove „MARI“ proizvode uvozi iz zemalja Europe i Azije (Mađarska, Italija, Grčka, BiH, Srbija, Makedonija, Kina, Tajland, Malezija…). Tvornice tih zemalja proizvode „MARI“ proizvode po zadanoj recepturi AIPK TRGOVINE, koja također određuje i način pakiranja te dizajn etikete. Nakon dolaska na centralno skladište, tvrtka svoje proizvode dostavlja kupcima po cijeloj Hrvatskoj. Glavna djelatnost poduzeća AIPK TRGOVINA je distribucija vlastite regionalne robne marke – „MARI“ i privatnih robnih marki velikih trgovačkih lanaca. Također, poduzeće zastupa i poznate robne marke – tjestenina „Pasta Reggia“ koja odlikuje bogatom ponudom svih oblika tijesta te konkurentnim cijenama. Na parceli površine 15 000 kvadratnih metara u Zagrebu, poduzeće posjeduje više od 8 000 kvadratnih metara zatvorenog, namjenskog prostora za sve vrste roba te dostavna vozila i najsuvremeniju tehnologiju. Osim toga, poduzeće izdaje u zakup razna skladišta i urede u Zagrebu. Trgovači lanci, ulaskom Hrvatske u Europsku Uniju, brandove poput „MARI“, „Podravka“ i sl., zamjenjuju privatnim robnim markama te marka „MARI“ gubi poziciju unutar velikih trgovačkih lanaca što je rezultiralo njezinim povlačenjem. Poduzeće koncentrira ponudu „MARI“ proizvoda po posebnim uvjetima te na uvoz i distribuciju robnih marki drugih poduzeća. Poduzeće razvija ponudu HoReCa proizvoda pod „MARI“ brandom, a uvodi i novi asortiman – sirovine za industriju.

Misija

Čuvanje i razvoj stečene pozicije na tržištu, kao uspješnog društva sposobnog odraditi zadani posao na zadovoljstvo klijenata i tvrtke.

Vizija

Naša vizija je biti stabilno poduzeće na tržištu te poduzeće koje ima za cilj uvođenje novih trendova u vlastitom poslovanju i šire.